Vad innebär detta då ?
Jo det kommer i sig inte bli mycket annorlunda för er kortköpare, det kommer finnas en ruta här på hemsidan där man kommer kunna fylla i uppgifter och köpa erat kort precis som innan det kommer se lite annorlunda ut och det som är nytt är att man ska fylla vart och vem man arrenderar av om man inte är markägare.
vi kommer fortsätta som vanligt med att erbjuda papperskort på skjutbanan för er som inte har tillgång till en dator eller mobil att lösa via hemsidan!
MVH STYRELSEN